marți, 18 octombrie 2011

Pleci...

În fiecare zi pleci din casă,dar te întorci,în fiecare zi plecăm de undeva,și ajungem în altă parte,dar oare cînd pleci din viața cuiva unde ajungem??? Cînd o perosană îți este atît de apropiată și atît de importantă,încît ești gata să pleci pentru ca ei să-i fie mai ușor,dar de unde știi că îi va fi mai ușor,sau de unde știi cînd ar trebui să pleci.Personal am plecat din viața a 3 persoane,cu una din ele nu mai discut,ceea ce bucură nu din motiv,că nu vreau dar cred că așa va fi mai bine,sau poate nici nu vreau nuștiu precis nu-s sigur,cu a 2-a persoană încă mai comunic,dar această comunicare am redus-o aproape la 0 cu speranța că așa va fi mai bine,dar oricum am plecat prea tîrziu,i-am făcut prea mult rău aceste persoane(Sory for that Irina),și nu am avut curajul să-i zic asta în față,așa că mai bine o scriu aici,nuștiu dacă așa e corect dar oricum... A 3-a persoană,este o domnișoară pe care o cunosc puțin mai multe de o săptămînă,am avut posibilitatea,să fiu cît de aproape posibil cu ea,dar ea a făcut o alegere,nu în favoarea mea,nu e problema că nu am fost ales eu,îs deprins să lupt,dar după practica personală și după ultimii 2 ani,am decis că ar fi mai bine să plec de lîngă ea.Cu toate că nu-mi este ușor,cu toate că cînd mă uit la unele poze de ale ei,îmi tremură mîinile și nu mă pot controla,mă simt dependent ca de droguri,dar sper că așa va fi mai bine.La toate aceste persoane le urez multă fericire în viață și aș dori să-mi cer scuze pentru tot răul care vi lam făcut,sunteți persoane prea importante pentru mine,pentru ca să mai fiu alături.PLEC...

Un comentariu:

  1. Nu cred că ai avea de ce să îți ceri scuze,mereu mi-ai dat culori vii și dinamice vieții mele..și prezența ta,după părerea mea,a adus doar lucruri pozitive))
    I miss U....

    RăspundețiȘtergere