marți, 13 septembrie 2011

Primul Antrenament

Ok,azi am avut primul antrenament după o pauză mai bine de o lună și primul antrenament la noul meu antrenor Vladimir Beleacov cel mai bun antrenor al Republici Moldova,și antrenorul principal al Naționalei la Înot.Cel mai fascinant lucru în antrenamentul de azi nu e faptul că sunt la un alt antrenor,am mai avut antrenamente cu el știu cum e,foarte fascinant a fost singur procesul.Pregătirea pe uscat,oleacă de fugă,apoi încălzirea încheieturilor,iar mai apoi și antrenamentul în apă.
Totul trecea destul de normal și fără emoții pînă nu am intrat în încăpere și nu am văzut bazinul,în care deja 7 ani (acesta e al 8-lea) mă chinui și în care am avut multe succese dar și insuccese dar acum nu despre asta,văzt acea apă,și văzîndumi prietenii de la alt antrenor cum înoată,m-am îndrăgostit de această ocupație ca prima dată.M-am îndrăgostit iarăși din nou,de parcă am venit aici prima dată și nu știu cei asta,ardeam de nerăbdare să sar în apă.Ne-am luat lucrurile necesare pentru antrenament și așteptam,iată că vine și antrenorul,ne zice ce avem de înotat,și iată noi ne pregătim,să sărim,în fața mea sare unul,și iată că îmi vine rîndul meu.Stau gata de start și iată că aud Iii,Op și sar,numai am intrat în apă nu aveam nici timp să mă gîndesc și am înțeles de ce nu am lepădat înotul pînă acum,nu e vorba de medalii sau de dimplome sau de altceva e vorba iaca de acest sentiment cînd simți că da asta e al tău.Am început a înota,mă simțeam un copil timp de o lună am uitat tot,nu țineam minte aproape nimic,mă miram singur de mine.După ceva timp miam mai revenit un pic,și deja totul era mai bine oleacă.Tot antrenamentul mă gîndeam la aceste lucruri,și mi-am dat seama că asta vreau să fac,din suflet vreau și care îl voi face pînă voi mai avea suflare sau îmi va permite sănătatea la fel și cu acea dragoste neîmpărtășită dar atît de dorită dar asta deja e o altă istorie pe care posibil o voi reflectao în alt post vom mai vedea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu